środa, 20 maja 2009

c.d.n;];]

juz wrociłam;]jestem po pracy i dzisiaj mam ...zero na koncie energetycznym .Umarlak jednym słwem mówiac;]ale musze dokonczyc to co zaczełóam pisac;]Baaa musze;]

Wracajac do Praty;]...szczesliwi i żywi dalismy rade chociaz;];];Pan Piotr;]miał minke iscie wyjsciowa;]ale bylismy dumni dał rade;]Wymieniajac wsyztkie miejsca które zobaczylismy wsp0ólnie..nie starczyło by miejsca;]Było jedzonko sznyclowe pakistanskie i przede wsyztskim wspaniałe humory za które dziekuje;];].Piwko na Muzeum Quatier , wizyta u moich kosmitów na Severengase i cudowna wyprawa do Bratysłąwy gdzie oprócz pysznego jedzonka i klimatu był..złoty Bazant;];]aaa ..Rewelacyjen pare dni.Karelberg i widok Wieniowa nocą;];haaa i najlepszy statyw pod nikonka ..stolik z ekskluzywnej restauarcylki;];...pakuj do auta i w nogi;]heheh.Reasumujac(za duzo opowiadania;])Było naprawde genialnie;]i ciesze sie ze pobyt mój tutaj róneiz przyczynił sie do tego ,ze ktos mógł z tego skozystac;]czuje sie zaszczycona;]haaa

Teraz moje mieszkanko takie puste ...eee strasznie.

Musze odespac troszku bo w pracy Doris stwierdziła ze jade na austopilocie tzn;]ze nie jest dobrze;]funkcjonuj e na miloosci i silnej woli;]





ps.wszysycy juz wyjezdzaja zostało dosłownie kilkanascie dni.Smutno jak cholera .Od 29 mojej tiny juz nie bedzie .w zasadzie soastana tylko cztery osoby wiec...ajj;]i ludziki z atelie.Ale;]ja jestem zosai samosia;]wiec zorganizuje sobei swoj czas;]

i do Wrocłąwia;]aaaa juz coraz blziej;]do domku do mamci i punki, doo rodzinki i teraz spróbuje zrealizowac to co chce.;]..moje zycie;]



ps;bede zawieszona prze z jakis czas pomiedzy tym co było teraz a tym con bedzie i to ze zmienie miejsce na Wrocław jest bardzooo dobra decyzja;];]wbrew pozora ludzie w momencie gdy Cie nie ma przy nich zapominaj, maja swoje zycie.Nie mam pretensji, takie jest zycie.tylko czasami smutno sie robi ,ze...ajj

Zmieniłam sie, w srodku czuje spokój i zeczy które kiedys były dla mnie nie do przejscia ,wzbudzały strach i nie pewnosc , teraz nie stanowia rzanych barier..nawet w poslce;]

Nie boje sie móic tego co mysle, znam swoja wartosc.Brzmi to zarozumiale ..byc moze.ALe ,,tak czuje;]i dupa znowu sie rozpisałam;]hehe



oki idut spac;]


Brak komentarzy: